• Mammatill2prinsessor

hur hade ni gjort?

Hej allihopa! Är i slutet av den här gravidteten nu och en enorm huvudvärk har besökt mig. Även rejält magont på nätterna, särskilt när jag ska vända mig mm i sängen. Går in i vecka 40 på torsdag. Vänder ni er till förlossningen el eran bm när det är något? Vi ska in till sjukhuset imorgon morgon för bedömningssamtal om igångsättning.. Pga otroligt snabb andra förlossning & enorm förlossningsrädsla. Bland annat efter den sista förlossningen. Har haft mkt förvärkar till å från de sista så förra tisdagen var jag på ett extra besök hos Bm och hon undersökte pch tappen var mjuk och pytte lite öppen.. Försöker verkligen ställa in mig på att jag lika gärna kan bli hemskickad imorgon för att dom inte tycker att jagvärcmogen nog... Men det känns jobbigt med tanke på hur jag mår i kroppen mm. Ni som varit på sånt samtal, hur går de till? Känns ju inte som att dom bara kommer säga nej när jag kommer dit eftersom man endå konmit såpass långt och får komma på ett stöllningstagande. Har gått på samtal hos auroa som fixade tiden hos läkaren.

Svar på tråden hur hade ni gjort?