• Anonym (abc84)

Tidigt missfall

Hej.
    Kan jag har fått ett tidigt missfall?
    fick två plus på två olika gravtest den 29/5 samt den 30/5. detta var två väldigt tydliga och snabbt kommande plus ( ingen tvekan om att det var ett plus på båda)
    fick dock magsmärtor i samband med detta och fick åka in till sjukhuset. blev ett vul samt hcg prov. provet tydde på graviditet vul visade inget i livmodern ( var dock förtidigt enligt läkaren) hade en blödning utanför magen vilket var orsaken till smärtan. fick åka hem och skall komma på återkontroll om en vecka. enligt hcg provet och beräkning från när jag hade ägglossning borde jag vara i vecka 4. så jag fick positivt grav.test väldigt tidigt (kan hända enligt läkaren)

nu idag har jag fått en rejäl blödning, inte som min vanliga mens, då min brukar vara rätt så sparsam. inga klumpar, rätt så klar röd,  ingen smärta i magen. är dock väldigt orolig, vill ju inte att den lille ska lämna oss redan så här tidigt.

skall ju till gyn i veckan så får svar snart men just nu snurrar allt runt i huvudet och man känner sig ju väldigt ledsen

• Svar på tråden Tidigt missfall
  • Anonym (abc84)

ingen...

Svar på tråden Tidigt missfall