jag kommer inte orka så mycket längre..
Jag vet inte var jag ska ta vägen längre och hur länge till jag ska orka.. Denna stress tar död på mig.
I februari i år så hamnade jag i en vårdnadstvist och min dotters pappa tog i april vår dotter i tio dagar utan att jag fick träffa henne (före det så hade han bara dagumgänge) men i tingsrätten i slutet av april så fick jag boendet och pappan varannan helg.
I början av maj får jag veta att jag är gravid, helt oplanerat med P-piller men vi väljer att behålla det och det har varit illamående och smärta. Och för några dagar sedan var jag hos sjukgymnasten och fick veta att jag ha foglossning - i vecka 13.
Igår så dör min älskade morfar 40 minuter efter jag och min dotter åkt därifrån. Och på det här så har min farfar fått cancer.
Men det som sliter mest är mitt jobb, jag har ångest dygnet runt, jag är så trött då jag räknar ner dagarna till jag ska fara och jobba. Jag vill bara gråta då jag ska fara och jobba och även efter jobbet. Och då är det även tunga lyft och med foglossning.
Jag vet inte var jag ska vända mig eller vad jag ska göra, jag orkar bara inte snart.