Ingen äl i cykel 2 efter MF
Hej alla kloka kvinnor!
Jag undrar om nån känner igen sig och om jag behöver oroa mig...?
Jag fick missfall i v 10 i maj och fick mens igen sen exakt 27 dagar efter missfallet. Precis som min vanliga cykel. Blev överlycklig över att kroppen verkade hämta sig så snabbt. Ropade nog hej lite för tidigt... det verkar nämligen inte vara nån ordning alls den här månaden, alltså nästa cykel. Ska väl ha mens på lördag, men redan i fredags började jag få lite rosa spottings, i söndags kom en pytteliten blödning och sedan dess har det fortsatt med bruna spottings. Har inga PMS symptom alls (brukar alltid ha väldigt ömma bröst nån vecka innan mens), och dessutom tempar jag och har haft en märklig tempkurva (en dipp på 0,3 grader runt äl-tid som höll i sig i fem dagar och sedan förvisso höjning men inte högre än innan äl). Misstänker helt enkelt att jag inte ägglossat denna månad och blir inte förvånad om mensen uteblir i helgen... Nån som känner igen sig? Är detta normalt efter ett missfall och vad kan det i sådana fall bero på?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-02 23:20
...och är det nåt jag borde göra något åt? Behöver jag ha nåt tillskott? Ska jag gå till gyn och kolla upp det?