• Anonym (Far du är min idol)

Är det så här det såg ut?

Har nu sett trilogin "Dem kallar oss mobs" "Ett anständigt liv" och
    "Det sociala arvet"

Det jag tänker på är min pappa Som är nykter alkoholist och före detta narkoman.
    Jag vet inget direkt så om livet han har levt inga detaljer ingen längd bara små saker.
    Han har varit ren i över 35år han hade lagt av innan jag kom till världen.
    Men nu när jag denna dokumentär uppdelad i tre delar så inser jag att min pappas verklighet då va nog hårdare än det som visas på filmen.

Jag är stolt över min pappa ännu mer nu han är min stora idol och utan honom vore jag inte den jag är i dag.
    Min pappa jag kan ej sätta mig in i den hårda verklighet du levde i men jag kan säga att fy fan vad jag är stolt över dig, som tog dig ur och bort från skiten du är min stora idol och det står klart nu. Jag älskar dig runt jorden och tillbaka igen.

• Svar på tråden Är det så här det såg ut?
  • Anonym (Inte)

Vad undrar du? Jag var med på den tiden och har inte haft deras problem, men hade inte heller det sociala arvet med alkoholproblem och liknande.

Anonym (Inte) skrev 2014-07-05 00:30:17 följande:

Vad undrar du? Jag var med på den tiden och har inte haft deras problem, men hade inte heller det sociala arvet med alkoholproblem och liknande.

Nej det jag tänkte var på min far som är ren i dag och dricker inte en droppe.
    Var det så här han hade det lixom.

Jag beundrar min far som slutat med allt ¨å varit ren länge men läskigt att se att han nog levt likadant.
  • menloll

Var han med i filmerna? Om inte, så levde han inte så. Enkel logik (som du verkar sakna helt). Som en femåring i skallen är du.

Anonym (Far du är min idol) skrev 2014-07-09 15:52:49 följande:
    Nej det jag tänkte var på min far som är ren i dag och dricker inte en droppe.
    Var det så här han hade det lixom.

Jag beundrar min far som slutat med allt ¨å varit ren länge men läskigt att se att han nog levt likadant.
    Bara för att du inte riktigt förstår mig finns det ingen anledning att vara nedlåtande och otrevlig.

Nej han var inte med i filmerna men han har levt ett liknande liv som han lagt på hyllan inget vi pratar så mycket om då han skäms över att han supit å knarkat.

Å jag är stolt över honom som tagit sig ur skiten har fått berättat för mig små snuttar av hans förflutna och relaterade till filmerna å tänkte på honom då han likt dem i filmerna har levt ett hårt liv i stockholm supit å knarkat.

Jag lämnar detta nu. Gillar ej att prata med människor som är dumma och nedlåtande..
  • Anonym (D)

TS, du nått väldans osammanhängande, vad förvånar du dig.

Sen är du inte ens närvarande i tråden.

Svar på tråden Är det så här det såg ut?