• johannessssss

jag har fått min diagnos.

av en psykolog eller vad det heter, idag.

tydligen så har jag " fobisk personlighetstörning"

googla det...

med andra ord så är det kört för mig, jag har alltså en massa fysiska defekter samtidigt som jag är galen. faktum är att män endast kan ha 1 sak och bli nobbade livet ut.

om det finns någon tjej här med fobisk personlighetstörning så får du gärna pma mig.

röv.

• Svar på tråden jag har fått min diagnos.
  • Aikido
    johannessssss skrev 2014-07-02 21:26:21 följande:

googla det...

med andra ord så är det kört för mig, jag har alltså en massa fysiska defekter samtidigt som jag är galen. faktum är att män endast kan ha 1 sak och bli nobbade livet ut.

om det finns någon tjej här med fobisk personlighetstörning så får du gärna pma mig.

röv.

Kanske en släng av Tourettes också? Flört
  • johannessssss

iaf så har jag snackat 4 killar och 3 tjejer som har samma sak som mig nyligen, alla tjejerna hade kille medans alla killarna var oskuld.

med andra ord så var mina fördomar sanna, dvs att kvinnor har det lättare att skaffa förhållanden och få sex.

så fruktansvärt orättvist. jag ska alltså vara ensam hela livet bara för att jag har en snopp och fobiskpersonlghetsstörning. men hade jag varit kvinna så hade jag haft en partner vid min sida som stöttat mig och kunnat bilda en familj med.

• Mamori
    johannessssss skrev 2014-07-02 21:26:21 följande:

googla det...

röv.

Oj good call av hon som föreslog det i din andra tråd! Oskyldig

Jag har en tjejkompis med fobisk personlighetsstörning, hon är singel och oskuld, 22 år gammal. Så det finns såna tjejer också. Men jag tror inte att du är rätt kille för henne faktiskt.
  • johannessssss
    Mamori skrev 2014-07-03 15:06:38 följande:
    Oj good call av hon som föreslog det i din andra tråd! Oskyldig

Jag har en tjejkompis med fobisk personlighetsstörning, hon är singel och oskuld, 22 år gammal. Så det finns såna tjejer också. Men jag tror inte att du är rätt kille för henne faktiskt.
    tror inte på på dig.

haha såklart jag inte är, hon ska ha en normal kille. ännu ett bevis på att sådana som mig alltid ska få vara ensamma, inte ens tjejer som är som oss får vi ha eftersom vi är svaga och är såldes "inte rätt för dom". nähe, vem ska vi ha då? en docka?
  • Mamori
    johannessssss skrev 2014-07-03 15:12:14 följande:
    tror inte på på dig.

haha såklart jag inte är, hon ska ha en normal kille. ännu ett bevis på att sådana som mig alltid ska få vara ensamma, inte ens tjejer som är som oss får vi ha eftersom vi är svaga och är såldes "inte rätt för dom". nähe, vem ska vi ha då? en docka?
    Såklart du inte gör Drömmer

Nope, jag tycker att hon förtjänar en kille som inte trycker ner tjejer på det sättet som du gör, det skulle hon bara må sämre av. Kanske en tjej som är stark i sig själv kan klara av det och kan vara ihop med dig men inte hon, för hon skulle få ännu sämre självförtroende av att vara ihop med dig kan jag ju säga.
  • johannessssss
    Mamori skrev 2014-07-03 15:19:11 följande:
    Såklart du inte gör Drömmer

Nope, jag tycker att hon förtjänar en kille som inte trycker ner tjejer på det sättet som du gör, det skulle hon bara må sämre av. Kanske en tjej som är stark i sig själv kan klara av det och kan vara ihop med dig men inte hon, för hon skulle få ännu sämre självförtroende av att vara ihop med dig kan jag ju säga.
    en tjej med bra självkänsla vill inte ha en svag kille. men det vill inte heller tjejer med låg självkänsla.

därför är jag ensam.
  • Mamori
    johannessssss skrev 2014-07-03 15:27:00 följande:
    en tjej med bra självkänsla vill inte ha en svag kille. men det vill inte heller tjejer med låg självkänsla.

därför är jag ensam.
    Vad menar du med "svag"? Menar du dåligt självförtroende? Eller något annat?

Jag tror inte att det är därför du är ensam, men jag förstår att du tror det.
  • Kereza

"orättvist" - vad i hela helvete, trodde du att livet var rättvist!? För då är du tyvärr REJÄLT blåst. 

Svar på tråden jag har fått min diagnos.