spärra datorn vid en viss tid på dygnet.
Kan man lägga in en spärr eller att modemet stänger ner internet vid en viss tid, dock inte alla datorer i hemnätverket utan en viss?
Kan man lägga in en spärr eller att modemet stänger ner internet vid en viss tid, dock inte alla datorer i hemnätverket utan en viss?
Det kan gå, beroende på hur avancerad router du har.
Annars finns det säkert program man kan installera, men beroende på hur datorvan man är kan det säkert vara ganska lätt att gå förbi.
Norton Family. Gratis (har jag för mig). Där kan du till och med ställa in tid för varje användare på datorn. Lösenordsskyddat, så se till att ha det i huvudet isf.
Det kan gå, beroende på hur avancerad router du har.
Annars finns det säkert program man kan installera, men beroende på hur datorvan man är kan det säkert vara ganska lätt att gå förbi.
Om du inte vill installera ett sånt där program som någon annan tipsade dig om ^
Så är det oftast ganska enkelt att göra så en viss enhet bara har tillgång till internet vid vissa tidpunkter.
Jag kan börja med att fråga vilken router du har
Kan man verkligen styra nätet med tider, kag har ringt Telia flera gånger och vill att det ska vara tillgängligt mellan vissa tider, men det kan inte detta säger dem.
Ingen har nämt att man kan ställa in i routern?
Kan jag få exakt beskrivning, tusentack is!
Jag har Telias liggande router, fick den för att par månader sedan.
Kan man verkligen styra nätet med tider, kag har ringt Telia flera gånger och vill att det ska vara tillgängligt mellan vissa tider, men det kan inte detta säger dem.
Ingen har nämt att man kan ställa in i routern?
Kan jag få exakt beskrivning, tusentack is!
Jag har Telias liggande router, fick den för att par månader sedan.