Splittrade föräldrar!
Hej! Vet inte om det är rätt tråd men jag försöker. Det är så att jag och min sambo har separerat, samt att vi har en son som blir 3 år i december. Vi separerade för drygt en månad sedan, lite mer. Men vi ses ju ganska ofta och hon bor hos mig fortfarande. Jag vill att det ska fungera men dessvärre så vet hon inte vad hon vill längre. Hon har sin adress här men bor hos hennes mamma kan man säga på andra sidan gården. Ska väl inte gå in på allt detaljerat precis, men jag tror innerst inne att hon vill ha en framtid med mig och våran son, vi blev tillsammans för första gången 2007 och efter de så är detta tredje gången vi gör slut. Hon är 90a och jag 87a.
Får inte glömma att tillägga att hon började hänga med en granne till mig strax efter att hon flyttat ut. Dom hänger och dricker tillsammans. Hon säger att dom inte har haft sex men vet inte vad jag ska tro på. Hon visade mig blåmärken på insidan av hennes lår som han har bitit henne i? Har dom eller inte? Jag är stört kär och galen i henne, vet inte riktigt vad jag ska göra. Hon säger att hon umgås med honom bara för att glömma bort allt. Sen så har hon sagt att dom har kysst varandra ett antal gånger och att hon blev lite deppig när han åkte utomlands och han är tillbaka när som helst.
Men i alla fall, vi bar bestämt oss för att börja göra saker, både med våran son och utan. Våran son är ju så pass liten så han vet inte så mycket, utan vi har varit på skansen bland annat och kollat på djuren osv. Frågan är vad hon och jag kan göra. Vi var på kryssning den senaste helgen, det var väl okey. Kom någon tår då och då, annars skrattade vi och dansade och när vi skulle sova så hade vi sex med varandra.
Men det är ingenting vi har pratat om. Vi har bara kommit överens om att börja göra saker tillsammans igen, frågan är bara vad vi ska göra? Jag vill kunna göra unika saker med henne som hon aldrig har gjort förut. Vi ska resa till Paris i slutet av augusti. Hon har aldrig varit utomlands och inte heller åkt flygplan, så det lär nog bli lite speciellt. Sen så hittade jag på nätet att det finns ett hotell i underjorden typ, i en gruva. De tyckte jag lät lite mysigt men hon sa att det lät tråkigt.
Behöver all hjälp för att vi ska hitta tillbaka till varandra, jag vill inte rabbla upp en massa saker att göra för henne för då skulle hon tycka att det var jobbigt bara. Letar efter en lägenhet också för nu bor vi i en tvåa, och ingen av oss vill bo kvar här längre, varken hon eller jag. Vi har bråkat så mycket så himla mycket här hemma och det är bara dåliga minnen eller vad man ska säga som dyker upp här.
Tacksam för all svar!
/ S