Blir inte gravid..
Jag och min sambo har vart tillsammans i 2 år och har under hela tiden inte käkat/använt något preventivmedel. Vi har under åren tänkt att "blir det ett plus på stickan, så är det så" - men vi har inte försökt att pricka in det direkt.
Men för ett halvår sedan så började vi känna ett drag till att bilda vår egna lilla familj. Att få en liten bebis att ha här hemma vore som en dröm. Så vi började helt enkelt att räkna ut när min ägglossning var och försöker än idag att pricka rätt - men det går inte. 2 år utan något som helst plus på stickan.
Vi är rädda att det ska vara något fel med oss. Han som är målvakt och har fått många hårda bollar på sitt underliv, och jag som käkat mycket tabletter under mina år. Samtidigt som vi måste gå till gyn/doktor och kolla oss så känns det så jobbigt.. Vill inte veta vad svaret kan vara
Är det någon som känner igen sig? Som också haft sex utan preventivmedel men ändå inte fått ett plus på stickan? Men som kanske senare, efter lite tid - fått det? Berätta gärna.