• Anonym (Nyfikna)

Trekanter med extra man

Hej!

Är ett vanligt svensson-par med barn, villa och vovve. Har ett bra sexliv och är nöjda i vår relation, men har på senaste åren börjat fundera på att experimentera och utforska lite.

Vår tanke är att bjuda in en extrakille i sängen för att ge tjejen extra njutning. Eventuellt kommer vi sedan att testa även en extra tjej.

Nu till vår fråga. Är det någon här med erfarenhet av detta? Några tips och råd gällande upplägg och vart man kan hitta kandidaten?

Kram

• Svar på tråden Trekanter med extra man
  • HäckHäxan

Är ju bara att skaffa ett konto på klubb6 eller bodycontact så kommer ni hitta massor av manliga kandidater. Finns även män där inne som har profiler ihop och har vana av trekanter.

Sen skall det väl klaffa med vart i landet man bor och kemi osv såklart.

Var tydliga med vad ni söker och vill ha ut av det. Tramsa inte runt med en massa som verkar trevliga. Läs de mail av vettiga män som presenterar sig på ett bra sätt. Har ni skrivit en bra press själva så fattar de män med fungerande hjärnor vad ni menar.

Canis meus id comedit
  • Anonym (h)
    Anonym (Nyfikna) skrev 2014-06-28 22:51:22 följande:

Hej!

Är ett vanligt svensson-par med barn, villa och vovve. Har ett bra sexliv och är nöjda i vår relation, men har på senaste åren börjat fundera på att experimentera och utforska lite.

Vår tanke är att bjuda in en extrakille i sängen för att ge tjejen extra njutning. Eventuellt kommer vi sedan att testa även en extra tjej.

Nu till vår fråga. Är det någon här med erfarenhet av detta? Några tips och råd gällande upplägg och vart man kan hitta kandidaten?

Kram

Bodycontact - lycka till!
  • HäckHäxan

Kan ju hända att det finns någon kandidat här inne också. Tro det eller ej men det finns vettiga män här inne också

Canis meus id comedit
  • Anonym (Nyfikna)

Tack för svaren :)

Då får vi kika på den sidan och se vad som erbjuds :)

Hihi...ja kanske finns här med. Vårt krav är dock att det ska vara en rejält välutrustad och normal kille, och då smalnar ju utbudet av en aning.

Finns det några par här som har erfarenhet av samma och som vill dela med sig av erfarenheterna? Några goda råd och tankar?

• Anonym (Lilla jag)

När vi gjorde slag i saken så tog det en stund innan vi hittade rätt man.

Det är inte så lätt som många vill få det att låta.

Jag valde en mkt väl utrustad man då det har länge varit en fantasi jag haft

och som min man märket då vi skaffade en dildo av modell större.

Det blev en mkt lyckad natt

• Anonym (§6)
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 01:20:12 följande:
    Hahhahaha får mig osökt att tänka på erbjudandet om 3-4 män som jag fick häromdagen
    Meh! I vilka miljöer hänger du egentligen?? )
  • Robert 832

Hetaste tipset jag har är att välja ut någon i bekantskapskretsen eller hitta nån random snubbe på krogen som ni börjar umgås med först.
    Att leta på internet kan ha sin fördel om man vill få napp snabbt och om det är en engångsgrej men risken att då få en pantad människa med liten eller ingen som helst respekt för ert behov och eventuella gränser är större och där har vänner en enorm fördel.

Klart, vissa känner inte attraktion till sina vänner och/eller är rädda att sex skulle komplicera saker och ting så det beror faktiskt lite på vilket som är viktigast för er.

Svar på tråden Trekanter med extra man