Barn i januari 2015 i Västerås området
Jag är beräknad 17/1-2015 med mitt andra barn,bor i Västerås området och skulle vilja ha kontakt med fler som är beräknade i början av nästa år.
Jag är beräknad 17/1-2015 med mitt andra barn,bor i Västerås området och skulle vilja ha kontakt med fler som är beräknade i början av nästa år.
Hej är beräknad 26 dec men tror kanske jag kommer gå över får jag hänga med här
?
Mitt andra barn jag med
Väntar mitt tredje med bf nån gång mitten på februari
Madoddo: självklart får du hänga här!
Drakisen: välkommen!
Hur mår ni? Känner ni någon skillnad från första/andra barnet?
Jag mår helt ok än så länge men tror illamåendet börjar ge sig tillkänna bägge mina tidigare graviditeter har jag kräkts från v 8 -16 typ. Förra gången åt jag lergigan vilket hjäpte en del. Annars brukar jag inte känna så mkt. Inga ömma bröst eller molvärk.
hur mår ni?
Med första kräktes jag i 6 månader och det känns som att de kommer bli lika nu :(
Jag mår sådär illamåendet kommer och går men inte det värsta det är tröttheten usch ordentlig järnbrist har jag och har svårt med tabletterna men får tvinga i mig med magproblem istället . När har ni rul?
Ja tröttheten är inte att leka med den heller.
Jag har inte fått någon rul tid än men kommer att få i vecka 18.
Jag va upp på ultraljud i vecka 7 för att konstatera vilken vecka jag va i.
Vi har genomgått fertilitetsförsök i nästan ett år utan resultat och när vi tog paus i mars och april så blev de ett plus. Så jag hade ingenaning hur långt gången jag va.
Jag har bokat tid för kub nu den 12 aug. Känns somen milstolpe att få se den lille å då är man ju över 12 veckor med. Då kanske man vågar berätta för jobbet med. Ska ju komma tillbaka från föräldrarledigheten i september är det tänkt. Känns som att det kommer bli populärt att jag är gravid igen när jag kommer tillbaka, det va samma förra gången, haha.