• Happy14

Ont i brösten och "pms" i v.37

Har precis samma symptom som innan jag skall ha mens i vanliga fall, ont i brösten, irriterad och spänd.. Någon som känner igen sig? Detta började igår.. Känns konstigt och har inte känt såhär innan i graviditeten..

• Svar på tråden Ont i brösten och "pms" i v.37
  • veronica03

Jo! Satt faktiskt och googlade pa det i gar kvall. Just detdar med pms/krampig kansla minns jag fran forra gangen (och det varade kanske 1-1,5 v innan och hann bli riktigt kraftigt dugnet innan). Minns inte att jag skulle ha haft brostsymptomer forra gangen, men det har jag alltsa nu. Mens kramperna/pms kanslan har jag ocksa nu, ganska milt och gradvis krypande men helt klar den kanslan. Och jag ar rysligt lattsarad ocksa... Tycker att jag laser in saker i telefonsamtal och liknande och har humorsvangningar.

Och jag ar ocksa i v 37 (ettan kom i v38-men vi har ju "motts" i andra tradar!)

• Happy14
    veronica03 skrev 2014-06-27 07:00:07 följande:

Jo! Satt faktiskt och googlade pa det i gar kvall. Just detdar med pms/krampig kansla minns jag fran forra gangen (och det varade kanske 1-1,5 v innan och hann bli riktigt kraftigt dugnet innan). Minns inte att jag skulle ha haft brostsymptomer forra gangen, men det har jag alltsa nu. Mens kramperna/pms kanslan har jag ocksa nu, ganska milt och gradvis krypande men helt klar den kanslan. Och jag ar rysligt lattsarad ocksa... Tycker att jag laser in saker i telefonsamtal och liknande och har humorsvangningar.

Och jag ar ocksa i v 37 (ettan kom i v38-men vi har ju "motts" i andra tradar!)

Ja det har vi jag tycker detta är jättekonstigt, känner mig precis som när jag skall ha mensen.. Mina bröst har gjort sjukt ont hela natten !
Svar på tråden Ont i brösten och "pms" i v.37