Fortfarande starkt positivt 6 veckor efter missfall!
Den 14:e maj fick jag missfall, visste inte ens att jag var gravid. Den 15:e åkte jag in, jag blödde kraftigt med mycket klumpar i två dagar och ytterligare en dag med mindre blödning sen var det över. Mitt hCG låg på 11000 när jag kom in, jag åkte sedan in igen den 17:e för att se att det sjunkit då det eventuellt misstänkte utomkvedes. Då låg hCG på 3000, och sedan en vecka senare på 380.
Jag fick då sedan, vad som skulle vara min mens, en vecka för tidigt (har regelbunden på 26 dagar, med blödning 5 dagar) och blödning som varande i 7 dagar. Och inga vanliga mensblödningar heller, endast små som knappt krävde trosskydd.
Jag tog aldrig något test tidigt efter missfallet, utan det första jag tog var den 6:e juni - starkt positivt.
Tänkte att det kanske var kvar hormoner från missfallet. Men nu, 6 veckor senare är det fortfarande lika starkt som det var när jag kom in den 14:e maj. Testen blir varken svagare eller starkare.
Graviditetssymptom som jag gå utefter hur jag kände innan missfallet är: molande värk i ländryggen, huvudvärk och väldigt trött.
Jag är medveten om att det kan visas upp 9 veckor, men tycker att mitt hCG sjönk snabbt, hur länge kan de sista hålla i sig, när bör jag kontakta BM osv? Är otålig och vill bara veta nu nu nu!
Någon med samma erfarenhet?