• kirin

Vill få åsikter

Hej
    Har nu varit gift med den kvinna som jag vill leva med hela mitt liv. Dock så gör jag bort mig med jämna mellanrum . Varför händer det? Har varit lärare i några år. Fick då kontakt med en mamma i klassen som jag hade. Mamman hade det tufft hemma med sin man. Mycket våldsam. barnen hade det inte lätt i skolan. Ibörjan brydde jag mig som en lärare skulle göra. Men eftter ett tag så börja jag inse att jag tyckte det var spännande att träffa denna mamman. Ville höra hur svårt hon hade. Jag kände mig viktigt och var en viktig person för henne i hennes liv. nu några år efter och jag har slutat som lärare. Så börjar denna kvinna att hitta på en massa saker att jag skulle ha varit intresserad av henne. Nu har min fru kommit på dettta. hur ska jag kunna förklara för henne att jag inte är ett dugg intresserad av denna kvinna. men samtidigt kan jag inte förstå varför jag inte vill ock kunna vågat berätta någonting till min nuvarande fru. Det är som jag är så äcklad och rädd för vad denna kvinna ska hitta på. Jag får sms ibland. raderar då bort henne direkt. är livrädd att hon ska hitta på saker som gör att mitt liv kanske knakar och går sönder. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vill få åsikter
  • Severus

Vad jag skulle göra tänker jag inte skriva. Alltid nåt litet luder som börjar rapa ur sig ohörbara saker då.

Men säg att du tänker anmäla henne om det fortsätter? Bra grej är väl att ha stake nog att berätta hemma om hur det ligger till?

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Dalkullanistan

Oj, du hade inte fått mycket svar... 
    Vad är du rädd för? Har du haft ett förhållande med den andra kvinnan? Vad menar du med att du gör bort dig med jämna mellanrum? Faller du ofta för frestelsen att vara otrogen?
    Sussi

Svar på tråden Vill få åsikter