• vemärjagens

Jag är 17, fråga mig anything

Inte säker på om jag placerat tråden i rätt forumkategori, men det får duga så.
    Så, jag är 17, fråga mig vad som helst.

• Svar på tråden Jag är 17, fråga mig anything
  • Penida

Haft en trevlig midsommar? Vad är det bästa och svåraste med att vara 17 år idag enligt dig?

Avskyr CIO-metoder
  • vavemärjagens

Penida: Kommer inte in på det andra kontot så fick skapa ett nytt, heh. Anyway, svarar härifrån. 

Yes, jag har haft en trevlig midsommar! Hur har du själv haft det? 
    Tja, vet inte riktigt vad jag ska svara på fråga nummer två. Kan inte säga hur det är att vara sjutton år idag jämfört med att vara sjutton år någon annan gång, liksom, men skulle nog säga att det svåraste med att vara sjutton är alla jävla tankar och framtidsplaner samhället förväntar sig att en ska ha. Herregud - jag är sjutton. Hur fan ska jag veta vad jag vill göra eller hur mitt liv ser ut när jag är 40? Det känns så absurt på något sätt, att folk förväntar sig det. Jag har ingen aning! Det bästa med att vara sjutton är nog att äntligen vara så gammal att en får göra i princip vad en vill, haha. Att det inte finns nån som säger att si och så får en inte klä sig och ditten och datten får en inte göra. Att kunna jobba och tjäna egna pengar så att en kan gå på konserter, åka på festivaler och dra utomlands med kompisar. Etc.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Vad är din favorit rätt? Har du några fritidsintressen? Vad skulle du göra om du vann 5 miljoner?

• anyword

Hej! Kul fråga!

Vad tänker du om framtiden? Vart ser du dig själv om 5 år?

Svar på tråden Jag är 17, fråga mig anything