• Fjärilslarv

Trosor från Pierre Robert.

Hejsan allihopa!

Har någon här testat trosor från Pierre Robert?
    Jag funderar på att köpa deras boxer och eventuellt också hipster.

Vad tycker ni om de trosorna?

• Svar på tråden Trosor från Pierre Robert.
  • Erli

Supersköna!! Har flera par av de olika sorterna i olika färger också :) kan varmt rekommendera!

• Fjärilslarv
    Erli skrev 2014-06-20 13:52:25 följande:

Supersköna!! Har flera par av de olika sorterna i olika färger också :) kan varmt rekommendera!

najs!
    Jag är ju tyvärr inte jätterik som arbetslös men mina trosor börjafr sjunga på sista versen så jag måste inhandla nya =).

Hur är det med resåren spänner den? Alltså blri det valkar och så av dem?

Om man ligger mellan två byxstorlekar som jag gör, ska man ta den mindre eller den större då?

Konstiga frågor kanske, men lika bra att ställa dem :p.
  • Erli
    Fjärilslarv skrev 2014-06-20 13:55:03 följande:
    najs!
    Jag är ju tyvärr inte jätterik som arbetslös men mina trosor börjafr sjunga på sista versen så jag måste inhandla nya =).

Hur är det med resåren spänner den? Alltså blri det valkar och så av dem?

Om man ligger mellan två byxstorlekar som jag gör, ska man ta den mindre eller den större då?

Konstiga frågor kanske, men lika bra att ställa dem :p.
    Ja de kostar ju lite mer men är värt det! Har haft mina 2-3 år (de äldsta) och det varken syns eller märks.

Resoren är tunn och mjuk.

Jag hade köpt en storlek större, har medium (38/40) i byxor men köpte large och de sitter perfekt!
  • Fjärilslarv
    Erli skrev 2014-06-20 21:38:00 följande:
    Ja de kostar ju lite mer men är värt det! Har haft mina 2-3 år (de äldsta) och det varken syns eller märks.

Resoren är tunn och mjuk.

Jag hade köpt en storlek större, har medium (38/40) i byxor men köpte large och de sitter perfekt!
    tack =).
  • Hejhoppsan

Jag växlar mellan Pierre Robert och Stadiums eget märke SOC (hipster i funktionsmaterial). Dom kostar 79 kr och är minst lika sköna som PR.

Svar på tråden Trosor från Pierre Robert.