• Momicockokanon

NamnQuiz! (Flicknamn)

I den här quizen ska ni klicka i det flicknamn som Ni tror är ovanligast, dvs har minst bärare.
    OBS! INTE BARA SOM TILLTALSNAMN!

Lycka till! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-20 13:23
    Ni får gärna kommentera också! :) T.e.x. Om det var lätt/svårt, hur många rätt ni fick och om ni tycker något speciellt om något namn...

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden NamnQuiz! (Flicknamn)
  • fluu

Jag hade sju rätt. De flesta var ganska lätta att med uteslutningsmetoden gissa sig till. Det jag blev förvånad över var att Leia har fler bärare än Leah, men kanske att Lea är vanligare här. Jag gissar på det i alla fall. Ottilia är ett av mina favoritnamn. Jag tycker också om Flora mycket, men skulle inte ge det som namn till mitt barn. Eloise tycker jag också om, men egentligen är det mest på grund av boken om Eloise.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Momicockokanon
    fluu skrev 2014-06-20 14:10:03 följande:

Jag hade sju rätt. De flesta var ganska lätta att med uteslutningsmetoden gissa sig till. Det jag blev förvånad över var att Leia har fler bärare än Leah, men kanske att Lea är vanligare här. Jag gissar på det i alla fall. Ottilia är ett av mina favoritnamn. Jag tycker också om Flora mycket, men skulle inte ge det som namn till mitt barn. Eloise tycker jag också om, men egentligen är det mest på grund av boken om Eloise.

Tack för att du kommentera! :) Ja, det stämmer. Lea har 3196 bärare och Leah 1611. Tycker nog att stavningen med h är finare...
  • annieh

Jag hade 5 rätt. Några var jag ganska säker på men de flesta var kluriga.

• Momicockokanon
    Jag är bara jag skrev 2014-06-26 17:24:08 följande:

Leah ovanligare än Leia!? Jaja,finns väl några Starswarsfantaster kanske!

Ja, med den stavningen iallafall... Lea är vanligare än Leia. Kul att några gör quizen! ;)
  • Qaroline

Hade 8 rätt, men hade haft fullpott om jag inte ändrade mig på de två namnen jag tänkte ta innan, typiskt! Haha men är nöjd med 8 rätt! haha

• Cissi2801
    Momicockokanon skrev 2014-06-20 10:47:07 följande:

I den här quizen ska ni klicka i det flicknamn som Ni tror är ovanligast, dvs har minst bärare.
    OBS! INTE BARA SOM TILLTALSNAMN!

Lycka till! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-20 13:23
    Ni får gärna kommentera också! :) T.e.x. Om det var lätt/svårt, hur många rätt ni fick och om ni tycker något speciellt om något namn...

Det var svårt... Fick 3 rätt av 10
  • Cilla93

6/10 är också förvånad över att Leia är vanligare än Leah. :)

Svar på tråden NamnQuiz! (Flicknamn)