• Anonym (Förälskad eller dum?)

jag kanske aldrig ser honom igen

I helgen uppstod ett problem jag aldrig behövt försöka lösa förut. Skulle därför behöva lite råd från er kloka människor!

Jag träffade en helt underbar man i helgen. Från sekunden jag såg honom var jag fast. Jag har aldrig någonsin känt på detta vis förut och jag saknar honom fastän jag knappt känner honom.

Till mitt problem nu. Han är från ett annat land och är enbart här i Sverige för att jobba under sommaren. Han åker tillbaka hem om 7 veckor. Han var inte så himla bra på engelska men vi försökte prata så gott det gick och vi har pratat en del på Facebook också. Men hela lördagen och söndagen försökte vi vara så nära varann det bara gick. Han sa att hans hjärta både slår långsammare och snabbar när han tittar på mig och jag känner detsamma. Hans leende, hur han luktar, hur han ler, hur han rör sig, hur han tittade på mig. Fan! Jag är upp över öronen förälskad i denna man och jag kanske aldrig mer träffar honom i hela mitt liv!

Han reser runt i Sverige med sitt jobb och vi försöker lösa hur vi ska kunna ses igen. Jag vet inte vad jag ska göra nu, är det värt att försöka ses igen eller ska jag bara glömma honom?

• Svar på tråden jag kanske aldrig ser honom igen
  • Anonym (kanske)

Tja, om ni håller kontakten på FB kan de ju mycket väl hålla.

Jag hade ett långdistansförhållande med en man från ett annat land i 1,5 år. Vi chattade många timmar per dag på msn. Sedan ansökte han om uppehållstillstånd från sitt hemland och flyttade hit. Vi är gifta och har barn ihop och är fortfarande förälskade.

Ge det ett tag med lite datorkontakt och se var det hamnar. Kanske tröttnar ni, eller så fördjupas känslorna.

Svar på tråden jag kanske aldrig ser honom igen