• trolliz

Punk-/Skinheadsföräldrar sökes!

Hallå! Jag börjar bli less på att alla föräldrar unga som gamla är så vanliga. Känner mig så utanför och vill gärna hitta någon vän i min situation.
    Jag är 20 år men åldern är egentligen inte så viktig för mig, finns ju många föräldrar i min ålder men det känns som alla blir likadana.
    Jag lyssnar på punk, oi och ska, vill hitta en punk eller skinhead förälder att hänga med (både med och utan barn!). Har en vän med barn men han är pappa skulle vara kul med en mamma eller både och (min kille skulle nog också uppskatta det)!!
    Känner mig så ensam och mellan två världar just nu. Alla mina tjejkompisar känns också som vanliga tjejer fastän vi lyssnar på samma musik nästan.
    Mina killkompisar är mer lika mig men förstår ändå inte.
    Varken kön eller ålder spelar egentligen roll.
    Min son är snart åtta månader och vill att han också ska få kompisar med samma livsstil.
    Jag bor i Uppsala-Stockholms trakten.
    Velat göra en sådan här intresseanmälan redan förra året när jag var gravid men inte vågat.
    Jag vet att det finns sådana som jag där ute men frågan är vart och de ens har intresse av mig?!
    Vill bara umgås med någon som förstår! Som man kan va sig själv med fullt ut, både barn och musiksnack tack!

Svar på tråden Punk-/Skinheadsföräldrar sökes!