Styvföräldrar som vill komma på besök
Jag & min kille fick barn förra torsdagen. Vi kom hem från BB i måndags och igår (lördag) ville killens familj komma på besök och bestämde sig för att komma på lördag kl 18. Ingen hade ens ifrågasatt om det var ok för mig, vilket jag kände att det inte var för jag kände att det var alldeles för tidigt inpå förlossningen och kände även att bebisen är alldeles för liten för att det ska komma in folk i hemmet. Så jag sa att det får vänta ett litet tag. Då blev killens pappa rent ut sagt vansinnig! Och har tydligen fått världens utbrott där han bland annat sagt att det är fan inte mig han vill träffa utan bebisen o tyckt att jag var allmänt knäpp typ som sagt nej till besök. Han påstod även att man efter ett kejsarsnitt som jag gjorde, borde va återställd efter 2-3 dagar vilket jag verkligen inte känner. Sedan kan man undrar hur en man kan säga så som aldrig ens kmr gå igenom det jag gjorde. Jag fattar bara inte hur han kunde bli så vansinnig för att jag sa nej men att dom är välkomna längre fram. Snacka om att inte ha någon som helst respekt eller hänsyn mot mig. Jag skiter såklart i det han sa, tycker bara det är sjukt att reagera så och att inte kunna ta ett nej. Hur hade du reagerat?