Sexiga underkläder för män.
Jag är sugen på köpa lite sexiga kalsonger för att överraska min fru. Någon som har tips på någon bra butik i Stockholm, helst inte någon sextio. Skulle vilja hitta något genomskinligt eller något annat läckert.
Jag är sugen på köpa lite sexiga kalsonger för att överraska min fru. Någon som har tips på någon bra butik i Stockholm, helst inte någon sextio. Skulle vilja hitta något genomskinligt eller något annat läckert.
Och är du säker på att hon skulle uppskatta detta?
Hade min sambo kommit hem med genomskinliga kalsonger eller något liknande, så hade jag haft väldigt svårt att hålla mig för skratt
Jag är så less på att vi svenskar ska vara så tråkiga. Varför kan tjejer klä sig sexigt och varierande medans det för killar knappt finns något att välja på. Ocj dom flesta verkar tycka det är enormt konstigt om en kille vill klä sig sexigt.
Alltså, en kille är som absolut sexigast när han har ett par snygga välsittande boxer och en god doft på sig som man känner när man kommer nära och lägger ansiktet mot bröstkorgen typ.... Det är sexigt!!!!!
Sorry, men ni har inte ett könsorgan som gör sig i nät, lr genomskinligt lr så.... Det är inte snyggt när det visas på det viset, och det ser ju än värre ut när ni fått ett stånd i sådana "kläder" men däremot, när man anar bulan genom boxern.... Mmmm, då gillar vi det verkligen, var så säkra:) De flesta tjejer vill ana och upptäcka själva.... Inte få allt serverat på en gång....