• Festbruden

ni som röker vilken är era favorit cigaretter?

Vilka är era favorit cigaretter, motivera era svar tack, varför dom är bäst och godast!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ni som röker vilken är era favorit cigaretter?
  • Drottningen70

Rosa Blend eftersom de är mildast. Tyvärr är de så satans dyra (56 spänn) att jag fått gå över till chesterfield som är tre ggr så starka men bara kostar 43 kr. Laddar för ett nytt försök att sluta röka. Det är ett jävla elände att hålla på med.

• Alice F L

Röker egentligen inte men det händer i svaga ögonblick :) Rosa Blend, absolut inget annat. Spyr av andra cigg. Köpte Marlboro silver en gång men fick slänga dem. Motivation till de rosa: mildast + "renast" smak. Vet inte hur man annars ska beskriva det. Tack för mig.

bloggar på alicefl.blo.gg
  • JTo

Har inte varit rökare på länge men på den tiden rökte jag mest lucky strike och röda prince när inte det fanns.

• gudsfurste

råkade av en slup köpa L&M Forward (klickisar) typ de bästa jag rökt, nu kan jag ej röka annat, tur för de är rätt billiga jämte mot andra ciggisar

• LillaJag06

Jag var storrökare men är rökfri sen 2 år tillbaka :)

Älskade mina Prince ( känns hemskt att säga det men det var gott)

Sambon, numera även han rökfri, älskade sina Malboro.

• Festbruden

De gånger ja röker röker jag alltid Marlboro eller blend, något av det godaste som finns är en cigg och ett glas vin i sommar solen

• Heidi1

Vita marbro. Dock svin dyrt att röka i Norge ca 92-94 kr för ett paket.

• Fantasilös

Oj va svårt... Har slutat röka nu men har haft favoriter i omgångar. När jag började var det alltid röda prince, sen marlbouro, sen LM, level, lucky strike och innan jag slutade var det camel. Blir röksugen när jag skriver det här haha

• whydoyoucare

Favoriter för tillfället är LM Forward. Röker endast klickcigg nu. Klarar inte av smaken av vanliga cigg, smakar vidrigt. 

• Kicki85

Har ett rökuppehåll sedan tre månader eftersom jag är gravid. När jag rökte så var jag en sån som bytte märke ganska ofta, men oftast har jag rökt Marlboro (både röda och vita), röda Prince, olika klickcigg eller gula Camel. Röstade på Camel. Saknar mina cigg...

Svar på tråden ni som röker vilken är era favorit cigaretter?