Blödning innan mens mm
Hej!
För ett år sedan så började jag få småblödningar 2-3 dagar innan mensen sätter igång, vad skulle de kunna bero på? Brukar det påverka chansen att bli gravid?
I oktober förra åter så blev jag gravid (trodde jag) men det var en mola-graviditet och vi fick gravidförbud i 6mån, dessa månader har nu passerat och vi försöker nu att bli gravida igen. Vi har även en dotter sedan innan som jag blev gravid med på första försöket 2011.
Denna månaden var den första som vi försökte och jag har en väldig ägglossnings-värk så jag vet när den kommer.
Från ca 5-6 dagar efter ägglossningen började jag känna stickningar, dragningar och molvärk. Vissa dagar var värre än andra, jag började småblöda som vanligt några dagar innan mensen och när blödningarna började så började molvärken avta. När mensen kom igång hade jag så ont så jag trodde att jag skulle dö!
Fick ta en Citodon för att ens kunna gå ur sängen, blödde något hemskt och så mycket brukar jag inte blöda.
Men blödde inte längre än en vanlig mens.
Kände under de sista dagarna kände jag stickningar, dragningarna och molvärk igen, började känna mig trött och det småpirrar i brösten ibland och fått halsbränna (vilket jag bara haft när jag varit gravid innan), hur kan detta komma sig?
Kan något var fel eller kan det bli såhär? Jag vill bli gravid så snart jag kan, måste jag söka vård eller har jag chans att kunna bli gravid trots detta?
Tacksam för svar!