• Anonym (Birger)

Sex med killar

Finns det fler gifta/sambo män här som har sex med killar ibland? Och vet er fru?

• Svar på tråden Sex med killar
  • Anonym (xixixi)

Fel sajt mannen.

• Acubens
    Anonym (Birger) skrev 2014-06-10 19:13:04 följande:

Finns det fler gifta/sambo män här som har sex med killar ibland? Och vet er fru?

Tror jag säkert det finns. Men tror väl inte att det är så många som erkänner det. 
  • Anders 386

Har haft enstaka gånger när jag var ung. Tillfälligheter med kompisar.
    Har fantiserat om det många gånger, varit i kontakt med intresserade män på kontaktsidor, men har aldrig vågat gå till handling. Vet inte riktigt om verkligheten är som i fantasin. Har längtat efter att bli avsugen av en kille eftersom min fru inte vill suga av. Nu är det inte aktuellt eftersom jag har ett bra sexliv med min fru. Lusten till män har dykt upp i perioder när sexet hemma varit kass.

• Anders 386
    Anders 386 skrev 2014-06-24 10:49:48 följande:

Har haft enstaka gånger när jag var ung. Tillfälligheter med kompisar.
    Har fantiserat om det många gånger, varit i kontakt med intresserade män på kontaktsidor, men har aldrig vågat gå till handling. Vet inte riktigt om verkligheten är som i fantasin. Har längtat efter att bli avsugen av en kille eftersom min fru inte vill suga av. Nu är det inte aktuellt eftersom jag har ett bra sexliv med min fru. Lusten till män har dykt upp i perioder när sexet hemma varit kass.

Tillägg: Min fru vet inget om mina fantasier eller vad jag varit med om, jag uppfattar henne som att hon tycker det är jätteäckligt med killsex. 
  • Anonym (charlie)

Jag är singel, haft sex med 4 män.
    Bara oralt än så länge.
    Gillar att suga kuk och fantiserade länge om att bli påsatt. Nu tänder jag på tanken att sätta på en yngre man.

• Anonym (?)
    Anonym (xixixi) skrev 2014-06-14 12:04:11 följande:
    Fel sajt mannen.
    På vilket sätt är det fel sajt? Ser inte det som en kontaktannons. Men du kanske tycker att sex mellan män är något äckligt som inte skall förekomma bland de mer runkvänliga trådarna?
  • Anonym (tjejen)
    Anders 386 skrev 2014-06-24 10:52:15 följande:
    Tillägg: Min fru vet inget om mina fantasier eller vad jag varit med om, jag uppfattar henne som att hon tycker det är jätteäckligt med killsex. 

Men det är ju det bästa som finns! Jag tittar nästan enbart på bögporr. Om min man sku känna sig sugen på en annan man sku han gärna få utforska ;) Tyvärr är han inte alls intresserad...
  • Acubens
    Anonym (tjejen) skrev 2014-07-03 11:44:34 följande:

Men det är ju det bästa som finns! Jag tittar nästan enbart på bögporr. Om min man sku känna sig sugen på en annan man sku han gärna få utforska ;) Tyvärr är han inte alls intresserad...
    Min flickvän säger samma sak.. 
  • Kattpappa08

Det gör min med...kanske inte så konstigt

• Ung kille

Är intresserad av detta, och haft många fantasier om det. En dag..

• Tomas i norr

Jag höll på med en kille från det jag var 13-24
    Skaffade sedan tjej men höll ihop med killen i fråga

Nu gift och sugen på att få träffa en reko gift man

• Anonym (xixixi)
    Anonym (?) skrev 2014-07-03 09:30:32 följande:
    På vilket sätt är det fel sajt? Ser inte det som en kontaktannons. Men du kanske tycker att sex mellan män är något äckligt som inte skall förekomma bland de mer runkvänliga trådarna?
    Nu är du fel ute och lite väl lätt stött. Finns sajter där du kan prata med andra män/killar om detta i timmar.
  • Anonym (otrohet)

I mina ögon är det otrohet. Även om du väljer att definiera det som bara sex. Eller tycker du det är ok att frun/sambon har sex med nån annan?

Jag upptäckte att min man hade en sexrelation med en annan gift man. För mig spelar det ingen roll om han är bi, eller ville kolla. Hade han sagt att han var nyfiken å ville se så hade jag stöttat han, men nu svek han mig genom att göra det i smyg. Min sambo kom på att han tyckte i sin hjärna när det skedde var helt okej fast om han tänkt att jag skulle gjort samma sak hade han inte gjort det från början.

• Anonym (I garderoben)

När jag var yngre såg jag till att bli påsatt och att jag fick suga kuk regelbundet, oavsett om jag hade flickvän eller inte.

Nu skulle jag fråga min sambo om lov innan jag träffade någon kille.

Svar på tråden Sex med killar