• LHUF

fråga om tyg till bugaboo Cameleon

Kan någon hjälpa mig?

Vi köpte en begagnad bugaboo Cameleon när vår förra som föddes. Röd suflett, liggdelslock och rött tyg på sittdynan som man kunde ta bort. Nu skall vi få ett till barn och har bytt färg på suffletten och liggdelslock. Men vart kan man hitta hitta ett sådant där tyg?

På själva tyget står det canvas tailored seat cameleon.

Googlade och hamnade bara på bugaboos hemsida. Men finns det någon o Sverige som säljer det? Vad kan det heta på svenska?

Tilde 080319, Hugo 110203
  • Svar på tråden fråga om tyg till bugaboo Cameleon
  • Sweet life

När man köper ett nytt topset till cameleon så ska det ingå sufflett, liggdelslock och siddelsöverdrag. kolla på kidzshop.se

• LHUF

Fast när jag köpte ett nytt toppset så ingick det vara suflett och liggdelslock. Men det kanske är för att jag valde att sätta dit ett som skall vara till CAM 3 då det funkade alldeles utmärkt.

• Sweet life
    LHUF skrev 2014-06-05 17:48:46 följande:
    Fast när jag köpte ett nytt toppset så ingick det vara suflett och liggdelslock. Men det kanske är för att jag valde att sätta dit ett som skall vara till CAM 3 då det funkade alldeles utmärkt.
    Ja, kan vara.. För vad jag vet är det inte standard med sittdelsöverdrag till Cam 3.
  • LHUF

Men det skall gå att hitta alltså, annars finns det ju sittdynor såg jag just..

• Sweet life
    LHUF skrev 2014-06-05 17:51:42 följande:
    Men det skall gå att hitta alltså, annars finns det ju sittdynor såg jag just..
    Ja, sittdynor finns. Vad jag sett nu när jag kollat på de butikerna jag brukar köpa ifrån så säljer dom inga sittdelsöverdrag längre.
  • LHUF

Det fanns på bugaboos hemsida, men det fanns bara i brunt. Men kanske funkar lika bra med en dyna

Svar på tråden fråga om tyg till bugaboo Cameleon