• jkvon

Hjälpa son

Hej allihopa , ber återigen alla på familjeliv.se om hjälp igen. För er som missade mitt förre inlägg så kan jag berätta igen. Min sin ska börja trean i gymnasiet och håller på med ett projektarbete (UF-företag) om  e handel. Han har nu gjort en "marknadsundersökning". Min son bad alltså om min hjälp så svara göra på länken.

Här kommer länken  igen  sv.surveymonkey.com/s/JS8S3CM

Tack på förhand

• Svar på tråden Hjälpa son
  • jkvon
    jkvon skrev 2014-06-05 10:16:21 följande:
    Hej allihopa , ber återigen alla på familjeliv.se om hjälp igen. För er som missade mitt förre inlägg så kan jag berätta igen. Min sin ska börja trean i gymnasiet och håller på med ett projektarbete (UF-företag) om  e handel. Han har nu gjort en "marknadsundersökning". Min son bad alltså om min hjälp så svara göra på länken.

Här kommer länken  igen  sv.surveymonkey.com/s/JS8S3CM

Tack på förhand
    Då jag fått dåligt med respons på undersökningen hoppas jag nu att fler går in och gör undersökningen. Snälla hjälp mig och min son. Vill verkligen att han ska få ett bra betyg i uf 
  • Amanda84

Du bör skriva vad undersökningen handlar om så att man kan ta ställning till om man vill delta eller ej.

• Amanda84

Okej, såg nu att det handlade om e-handel. Jag tror att du behöver lägga länken under ett annat forum än "skola". Kanske under ekonomi eller inhandla.

Svar på tråden Hjälpa son