+20kg i vecka 29:O
Är orolig då jag igår hade ett blodtryck på 198/94. iDag när jag vägde mig såg jag att jag gått upp 20 kg !!! NÅn mer som gått upp mycket samt haft högtblodtryck uTan att de var någon fara ?
Är orolig då jag igår hade ett blodtryck på 198/94. iDag när jag vägde mig såg jag att jag gått upp 20 kg !!! NÅn mer som gått upp mycket samt haft högtblodtryck uTan att de var någon fara ?
När var du senast hos bm? Vad säger hon?
Ska dit den 10de har inte varit där på ca 4 veckor :s
Är inte det jättehögt blodtryck?
Om du inte mätte det hos bm vem har mätt på dig
Men herregud, är du säker att blodtrycket stämmer? Det är ju jättehögt. Övertrycket iallafall. Hur mår du, har du vätskat på dig eller svullnat, ont i huvudet? Jag hade ringt förlossnngen.
Blodtrycket är för högt, om viktippgången beror på vätska så är det inte så bra. Kontakta din barnmorska.
Jag hade också ringt förlossningen
Tänkte bara att blodtrycket kanske är fel om
Du mätt själv men du gör absolut bäst i att åka in. Det kan vara havandeskapsförgiftning
En granne hade en blodtrycks maskin som han tog fram då jag måde jätte dåligt. kAnske inte gav helt rätt ? Men han gjorde på min man oxå och de var bra. iDag mår jag okej faktiskt. liiite huvud värk, kanske bara var något tillfälligt.
En granne hade en blodtrycks maskin som han tog fram då jag måde jätte dåligt. kAnske inte gav helt rätt ? Men han gjorde på min man oxå och de var bra. iDag mår jag okej faktiskt. liiite huvud värk, kanske bara var något tillfälligt.
Du bör ringa förlossningen pronto och kolla upp dig! Jättehögt blodtryck.
OJ, det låter jättehögt i mina öron. jag tycker definitivt att du borde åka in och kolla upp det!
jag tog i fredags och då hade jag 110/75 lite lågt, men bra lågt sa läkaren...
Hur går
Det Ts?