Ledsen och känslig trots att jag är jätte lycklig!
Det är nu två veckor sen vi fick vår dotter, första barnet. Hon kom prick på BF dagen och allting gick super smidigt och bra. Vi har oxå världens lugnaste och snällaste bebis. Amningen fungerar bra, förutom att jag bara kan amma på ett bröst pga att hon inte får tag om det andra bröstet men hon går upp fint i vikt och allt så det är ingen fara med att amma på ett bröst. Men till saken...
Jag fick aldrig den här "tre dagars deppen" och tycker inte jag har den nu heller men däremot så kan det hända att jag blir ledsen helt utan anledning eller att jag ens tänker på något, jag känner bara för att gömma mig, jag vet inte vad jag känner för egentligen när jag känner sådär men det är så sjukt jobbigt . Jag har inte så många att prata med, endast min älskade sambo och lite min mamma och syster och sambons familj, men det är mer om vår dotter och inte så mycket "känslor" . Jag är världens lyckligaste och går med ett leende på läpparna trots att jag är ledsen. Men det är jobbigt att känna mig så här, känner mig som en dålig mamma när jag känner mig såhär
Någon som känner igen sig?