• Polkagrisen83

Skällde på utekissarna sen gick jag själv iväg i smyg

Var ute igår och firade syrrans födelsedag och vi var på stans stora uteservering. På väg dit behövde syrran och hennes kompisar kissa och de valde att göra det i en liten skymd gränd i stan bakom uteserveringen. Jag sa till dem att det var ett jävla sätt att göra det eftersom det bor folk där och stinker i värmen. Men de lyssnade inte utan gick dit och kissade. Och jag fick skamset hålla deras väskor. Jobbar som lärare i stan så det såg inte bra ut.  Behövde själv inte kissa då. ......3 timmar senare  var min blåsa fylld och när jag såg hur lång toalettkön var vände jag på klacken och smög dit och kissade. Just som jag hukat mellan två bilar i gränden kommer en av syrrans kompisar och ska kissa igen. Tänkte bara hon inte ser mig....men hon satte sig mellan några andra bilar. Jag bara njöt av lättnaden ...men när jag var färdig och reste mig hör jag är det inte du Emma ...oh så pinsamt...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skällde på utekissarna sen gick jag själv iväg i smyg
  • La Lola

Jahapp...veckans kisstråd....
    Du tröttnar aldrig va?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Polkagrisen83
    La Lola skrev 2014-06-01 14:05:53 följande:
    Jahapp...veckans kisstråd....
    Du tröttnar aldrig va?
    Ut och drick några öl och sätt dog och kissa i en gränd istället för att vara kiss-vakt här på detta forum vet ja
  • La Lola
    Polkagrisen83 skrev 2014-06-01 14:07:33 följande:
    Ut och drick några öl och sätt dog och kissa i en gränd istället för att vara kiss-vakt här på detta forum vet ja
    Det tipset var till dig själv va?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • viseversa

Varför ger du inte upp? Inser du inte att detta är sjukt ts? Varför fortsätter du? Du får ju inte ut något av det.

• taquine

Det spelar ingen roll hur ofta du byter nick och avatar vi alla vet att du hat en sjuk kissfetisch

If you're going trough hell, keep going/WC
  • Nyfiken gul

men tjenare kissnisse 

ta på en blöja och gå och läs på något porrforum tack 

sov gott! 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Skällde på utekissarna sen gick jag själv iväg i smyg