• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja regnkläder!
  • Mithi
    viseversa skrev 2014-05-31 22:52:38 följande:
    Alt 2 helt klart. Gillar färg,
    Ok, vad tycker du om denna skaljacka? Finare eller fulare än jackan i alternativ 2?
    Dam
  • Arbetsvegan

Vad ska du ha det till?
    Om du tänker  vistas i skogen rekommenderar jag inget av dem eftersom huvan inte är avtagbar. Det låter inte som en stor grej men är det eftersom huvan blir en regnfångare.
    Har man barn som behöver hålla koll på en i skogen bör färgen vara så bjärt som möjligt. Ska du spana in diverse djur så ska det vara dova färger. Sen är snölås riktigt praktiskt även vid regn...

Ska du "bara" vara fin och inte tänker på funktionalitet så röstar jag på den sista.

• Mithi
    Arbetsvegan skrev 2014-05-31 23:21:21 följande:
    Vad ska du ha det till?
    Om du tänker  vistas i skogen rekommenderar jag inget av dem eftersom huvan inte är avtagbar. Det låter inte som en stor grej men är det eftersom huvan blir en regnfångare.
    Har man barn som behöver hålla koll på en i skogen bör färgen vara så bjärt som möjligt. Ska du spana in diverse djur så ska det vara dova färger. Sen är snölås riktigt praktiskt även vid regn...

Ska du "bara" vara fin och inte tänker på funktionalitet så röstar jag på den sista.
    Jag ska använda den till vardags  
    Alltså t.ex. en regnig dag på stan, en cykeltur i regnet, påväg till skola/jobb, osv.
  • Arbetsvegan
    Mithi skrev 2014-05-31 23:25:09 följande:
    Jag ska använda den till vardags smile1.gif  
    Alltså t.ex. en regnig dag på stan, en cykeltur i regnet, påväg till skola/jobb, osv.
    Ah!
    Då röstar jag på den sista bilden, den andra lila.
  • IsDimma

För en cykeltur i regnet skulle jag inte välja något utav dessa. Ett set med minst 5000 mmVp hade jag valt om jag velat vara torr när jag kom in igen. Snyggast tycker jag dock det andra alternativet var.

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • Mithi
    IsDimma skrev 2014-06-02 18:50:37 följande:
    För en cykeltur i regnet skulle jag inte välja något utav dessa. Ett set med minst 5000 mmVp hade jag valt om jag velat vara torr när jag kom in igen. Snyggast tycker jag dock det andra alternativet var.
    Kolla den lila jackan i tråden. 10 m vattenpelare står det på den. Visst menar dom 10000 mmVp? 
Svar på tråden Hjälp mig välja regnkläder!