Ja jag vågade mig på att svara ändå, blev så glad över att se tråden! Sitter också med mobil så det är lugnt :) Ja jag funderar också en hel del på hur det kommer kännas vid ev misslyckanden. Innan det sista försöket så gick jag hos psykolog för att lätta på trycket... Gick i de mörkaste av tankar när vi gång efter gång misslyckades, usch ryser nästan när jag tänker tillbaka på de känslorna... Mina tankar inför kommande försök är att jag tack vare min älskade lille skrutt här hemma inte kan/får gå ner mig på samma sätt så jag hoppas och tror att det inte kommer bli lika svart, hur tänker du? Och ja detta med två barn, hur ska man kunna älska någon lika mycket som det barn man har? Finns det någon kärlek kvar?? :)) Det tror jag förstörs men jag förstår inte hur:) 5 embryon? Vad skönt för er, då behöver ni ju inte känna någon press? Jag tror vi betalade 7000 för FET för två år sedan, var inne och kollade priserna för några dagar sedan och de verkar ha höjts till 11 :((. Vad kostar det i Uppsala?