2 missfall och nu??
Jag och min sambo har försökt i 13 månader med att försöka få barn, när vi hade försökt i ett år gick vi på en infetilitetsutredning (hann o ta blodprov o spermietest) pang sa d så var jag gravid helt plötsligt. Vi var överlyckliga i ca 3 dagar, sen fick jag en blödning. Fick då ett tidigt missfall i v 5.
Vi gav inte upp hoppet utan valde att kämpa vidare, lyckades bli gravid igen utan någon mens i mellan, var på ul 7+1 och såg ett pickande hjärta o allt såg bra ut, den 6/5 gjorde jag ett ul, va då i v10+5 (skulle göra kubbtest) o där ligger jag o märker att d e något på tok, såg ett litet foster som saknade hjärtaktivitet, detta är d värsta jag vart med om , vi som var så lyckliga. Allt känns bara så himla jobbigt och tråkigt..efter många om och men kan man börja att gå vidare.. Har i stort sätt bara blödningar kvar.
Vill så gärna ha barn, de e vår störta önskning.. Men efter detta så är vi jätte rädda på ett tredje försök..
Har läst att många fått äta trombyl vid graviditeten, får jag äta de som gått igenom två missfall (när jag väl är gravid igen) eller behövs det en utredning för detta?
Är det någon som vart med om en lyckad graviditet den tredje gången?