• jenniferferm

Någon med BF i Juli?:)

Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)

• Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)
  • Veronicaumea

Hej!
    Jag har BF 27/7, när är du beräknad?
    Hur har graviditeten varit? :) Är det första barnet?

• Surrih

Jag har BF 11 juli :) andra barnet, första kom för nästan 6 år sen :p hur mår ni :)

• Surrih

Tycker inte ni att det känns så nära men endå så himla långt bort med bebis? Haha. Är sjukt otålig! Känns som man varit gravid i flera år typ haha

• Poison82

Bf sista juli. Men hoppas innerligt att den likt storebror kommer 15 dagar innan.

Haft en mindre rolig graviditet så är rätt trött på de samtidigt som jag gör mitt bästa för att njuta lite eftersom det är sista gången

• jenniferferm

Min graviditet har varit jättebra börjar bli lite trött så här på slutet bara sj?:)

• Mäggie05
    Surrih skrev 2014-05-27 14:50:17 följande:
    Tycker inte ni att det känns så nära men endå så himla långt bort med bebis? Haha. Är sjukt otålig! Känns som man varit gravid i flera år typ haha

Jo de känns läskigt nära men ändå inte!!Haha!!Ska bli skönt att få ut bebisen!Nu börjar man bli sjukt spänd!!!!Va har du för tankar runt förlossningen?Jag är rädd samtidigt som jag är förväntansfull!!Är första gången så man vet ju inte riktigt vad man ska förvänta sig!! ;)
  • Mäggie05
    jenniferferm skrev 2014-05-27 15:56:01 följande:
    Min graviditet har varit jättebra börjar bli lite trött så här på slutet bara sj?:)

Jag har också haft en okomplicerad graviditet men som sagt nu börjar man bli lite trött på de ja :)
  • jenniferferm
    Mäggie05 skrev 2014-05-27 16:23:57 följande:

Jag har också haft en okomplicerad graviditet men som sagt nu börjar man bli lite trött på de ja :)
    Ja det är skönt att man slutar att jobba snart med :) så man får förbereda sig ordentligt! :)
Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)