mammafia84 skrev 2014-05-29 14:52:16 följande:
Där har jag haft tur hitintills iaf för ja har inte samlat på mig någon vätska alls. Usch hoppas du slipper gå över, som om inte dessa 9 månader e lång väntan redan lixom. Min förstfödda föddes på morgonen på bf dagen å min andra kom dagen innan bf då vattnet gått en dag tidigare. Så js hoppas på att denna lilla kommer i tid med. Men man vet aldrig ð
Vad skönt att få i rätt tid.

Jag har gått över 3, 5 och 12 dagar så hoppas på lite kompensation denna gången och få lite innan bf men tror knappast det. Blää, vad det är tråkigt att bara gå och vänta nu, är nog ändå tur att man har lite saker inplanerat så känns det förhoppningsvis som om dagarna går lite fortare. Jag har haft en hel del förvärkar de sista dagarna, en massa stötar ner i bäckenet och idag har jag ont i brösten, var väldigt länge sedan jag kände av det så alla tecken är väl bara bra.

Det har blivit ett himla rännande på toaletten de sista dagarna också så troligtvis har väl den lilla sjunkit ytterligare lite längre ner. Ska försöka ta tag i att packa Bb-väskan snart så att den står färdig men det tar emot och jag har inte orkat göra det än.