• Anonym (vilka?)

Vilken grupp har du svårast att acceptera?

Vilken grupp har du svårast att acceptera/förstå dig på?
    Varför är det så?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken grupp har du svårast att acceptera?
  • Majsan70

Jag har svårast att förstå de som inte förstår sig på att vi alla är människor. Sexuella preferenser är mig totalt likgiltigt. 

• Vitrysk hockeyhjälte

Ingen. Det skulle möjligen vara människor som egentligen är hetero men som påstår sig vara bi för att det är lite mer trendigt. Som Magnus Betnér.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • GrabbarnaOchJag

Varför behöver man förstå sig på någon annans sexualitet? Alternativet: Jag skiter i vad andra gör, saknas.

• Drottningen70

Har inget problem med nån av grupperna. Däremot skulle jag ha svårt för att ha en relation med en bisexuell, el transperson.

• Anonym (vilka?)
    GrabbarnaOchJag skrev 2014-05-23 12:38:30 följande:
    Varför behöver man förstå sig på någon annans sexualitet? Alternativet: Jag skiter i vad andra gör, saknas.
    Jag är intresserad av varför. Har mött många ifrågasättande personer.
  • Gweny

Ingen av dem, låt folk vara som dem är, kärlek är väl aldrig fel, oavsett kön. Är ju människor allihopa.

• Anonym (vilka?)
    Drottningen70 skrev 2014-05-23 12:40:54 följande:

Har inget problem med nån av grupperna. Däremot skulle jag ha svårt för att ha en relation med en bisexuell, el transperson.

Varför just de personerna?
  • Stårschan

Jag accepterar alla, men har personligen svårast att förstå mig på bisexuella personer. Men det är väl för att jag själv är så enkelspårig i att bara tända på ena könet.

• Bestemor

Inget av dem.

Alla (nästan) får ha vilkel sexuell läggning de vill ha eller känner att de har.

• Drottningen70
    Anonym (vilka?) skrev 2014-05-23 12:42:49 följande:
    Varför just de personerna?
    Jag är hetero, och söker därför inte en homosexuell kvinna, En homosexuell man skulle inte vara intresserad av mig. En bisexuell man skulle jag inte vilja ha en relation med då jag hela tiden skulle misstänka att det fanns ett sug hos honom som jag inte kan tillgodose. Transpersoner är helt enkelt nåt som faller utanför min attraktonsskala, då jag tenderar att attraheras av väldigt stereotypt manliga män. Personliga preferenser helt enkelt.
Svar på tråden Vilken grupp har du svårast att acceptera?