• Anonym (Djupa andetag)

Bruna flytningar som har blivit röda. IVF för två veckor sen.

För två veckor sedan gjorde vi vårat första IVF. Ett ET - två dagar gammalt embryo. På kliniken sa läkaren att det såg så bra ut som det bara kunde göra och nu var det bara att hålla tummarna.

Vi har TD på lördag (24/5). Hade typisk mensvärk i måndags.. och allmän sjukkänsla. Jag är kontant trött och har haft huvudvärk denna vecka. Dock har jag läst att man kan må så pga progesteronen (Lutnius). 

Igår var det ruvardag 13 (där dagen efter ET är dag 1) och då började jag få små bruna flytningar. Idag (RD14) har flytningarna ökat.. Bestämde mig för att ta ett graviditetstest - negativt, två dagar före TD. "Jaha, nu är det kört!" var min tanke. 

Tog min sista Lutinustablett nu på eftermiddagen och upptäckte att flytningarna började bli mer rosa/röda. Ringde till kliniken där vi gjorde vår IVF och sköterskan sa ju att det inte såg så ljust ut, men vi ska ändå avvakta och göra ett nytt test i övermorgon eftersom det ändå är TD då. 

Kör på bindor nu, vill inte gärna sätta in en tampong nu. Men det är fortfarande LITE. Det är ju inte som att det rinner ur mig - utan det är som röda flytningar. Jag har ingen som helst mensvärk heller. Fattar INGENTING? 

Någon som har varit med om liknande? Vad hände? Började ni blöda så småningom eller har det funnits dem som faktiskt har plussat? Har ställt in mig på att det är kört, men har ändå hört talas om dem som säger "så länge det inte är rött" / "så länge det inte rinner ur dig, flytningar är ok" osv. Och att folk ändå har plussat? 

• Svar på tråden Bruna flytningar som har blivit röda. IVF för två veckor sen.
  • Anonym (Djupa andetag)

Flytningar alt. spottings. 

• Anonym (Djupa andetag)
    SIN74 skrev 2014-05-22 19:41:31 följande:
    Det liknar hur det var för mig men det gick bra.

Plussade du? Hade du också negativt test före? Tack för svar!
  • SIN74

Jag testade negativt dagen innan TD och det gick knappt att se ett plus på TD.

Svar på tråden Bruna flytningar som har blivit röda. IVF för två veckor sen.