• KRYP

barnmat-test

Hej familjeliv! 
    Jag är en student från Linnéuniversitetet och arbetar just nu med ett projekt i förpackningsdesign. Jag ska ta fram ett nytt koncept för barnmatsförpackningar som ska underlätta vardagen för småbarnsföräldrar. 

Varken jag, eller någon annan i min grupp har barn, därför behöver vi nu eran hjälp för att kunna komma vidare i projektet! Vi har skapat en enkät som handlar om dagens barnmat och vårt mål med enkäten är att ta reda på hur föräldrar uppfattar barnmatförpackningar och hur vi kan förbättra dem. Vi håller på att utveckla tre nya produkter som vi tror kommer uppskattas av föräldrar.

Har du tre minuter över skulle det vara jättekul om du vill svara på vår enkät! 
    www.surveymonkey.com/s/SYYJPTR                (Dina svar är anonyma)

Jag letar även efter föräldrar som vill vara med i en fokusgrupp och hjälpa oss med feedback och utvecklande av vårt koncept. Skriv ett personligt meddelande om du vill vara med i vår fokusgrupp. (Även där kan du vara anonym). 

Ifall ni vill uttrycka något mer kan vi gärna ha en diskussion här i tråden om t.ex. fördelar och nackdelar med barnmatsförpackningar. 

Tack för er hjälp! (Hoppas detta inlägget är okej).

Svar på tråden barnmat-test