• nutten

Min son.

Ja hej alla glada. Jo det är såhär att jag har en son som e 15, och han och jag hade en diskussion för ett tag sen, om att han använde och ville använda dam/tjej underkläder. Och då kom vi fram till att han fick använda det, om han bara använde typ svarta eller vita eller så, inte så tjejiga färger ni förstår. Så skulle jag tvätta dom åt honom och så om han gick med på det. Men nu har det gått en tre veckor sen den diskussionen, och nu har han plötsligt lagt spets trosor i färgglada skrikiga färger tex rosa,röda ,lila och alla möjliga sorters färger, spets med blom mönster med rosetter på. Han har till och med lagt stringtrosor med spets och vanliga i alla sortes färger och modeller, alltså jag vet inte riktig vad jag ska göra eller ta mig till, vi hade kommit överens om hotpants och boxer eller Max hipster trosor gick bra. Men nu har som sagt han börja använda andra underkläder som vi hade sagt att han inte skulle använda. Han är inte transexuell Och han är inte homosexuell. Men han använder såna här underkläder dagligen ? Så hur ska jag ta mig till jag som mamma tycker ju att jag ska kunna göra någonting. Eller ska jag låta han göra som han vill?

• Svar på tråden Min son.
Svar på tråden Min son.