Hur långa är era inre blygdläppar ?
Ja som det står i rubriken. Hur långa är era inre blygdläppar ? Tycker detta är intressant just för jag är en sådan med långa inte blygdläppar som alltid fått höra av barnmorskor gynekologer och dylikt att det är så normalt så men har ändå aldrig sett någon med långa inte . Varken på tv eller i verkligheten. Och då har jag en massa kompisar som jag sett nakna och varit på många badhus, jag jobbar även inom äldrevården och har sett hundratals kvinnliga kön eftersom man inom vården håller på med intimtvätt men aldrig sett någon med långa inre blygdläppar . Aldrig . Och när man hör folk prata så verkar oftast folk Prata som att det är nå ovanligt . Jag har nyligen opererat mig . Hade nästan 6 cm långa inre blygdläppar men har numera 1,5-2,5 cm långa förhoppningsvis krymper dom lite till efter några veckor eftersom det kanske är svullnad kvar . Har mått dåligt länge för dessa läppar. Även om jag själv tycker det är fint så blir man så osäker bär man hör andras prat plus att man aldrig sett någon med låga som en själv. Skriv gärna vad ni har för åsikt om detta och om det är någon mer som opererat sig skriv gärna hur låga dom var innan och efter operation. Jag opererade genom landstinget pågrund av det fysiska problem som kan uppstå av långa inre. Så kom igen nu tjejer fram med linjalen :p
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 22:20
Alltså man ska mäta uppifrån och ner . Alltså hur långt dom hänger ner så att säga :) mina var ju 6 cm innan operation och hängde då oxå några cm nedanför dom yttre .