• Anonym (osäker nyfiken)

Hur ska jag göra, ska jag träffa en tjej?

I högstadiet var homos "äckliga" bög & lesbisk var närmast skällsord. Så tyckte "alla".

När gymnasiet började berättade en tjej en tjej att hon var bi. En nyfikenhet väcktes. Vi pratade allmänt om bipersoner, och hon menade på att oftast levde bipersoner monogamt. De blev tillsammans med en person o inte ett kön. Och så länge relationen varade, höll hon sig till sin partner. Hon sa en bra grej till mig "Bara för att du är hetro tänder du väl inte på alla män du ser överallt? Inte heller vill du ligga med alla andra män än just din kille"

Åren gick, en en gnytta binyfikenhet har hela tiden legat inom mig.

I tidiga 20 års åldern hade jag en relation med en man vars nr1 sexuella fantasi var en 3kant med 2 tjejer. Jag gick med på det, (jag ville ju också testa en tjej)
    Det var mysigt med en tjej. Dock var vi nybörjare, unga o nervösa båda 2.
    Här föddes "jag måste göra detta igen"
    Vilket aldrig hände.

När jag va runt 25 träffa jag en ny man. Tänkte ta chansen att säga att jag var bi.
    Han blev Väldigt upprörd. Han accepterade inte en tjej som va bi. Han ville absolut Inte bli bedragen, o definitivt inte med att hans tjej gick med en annan tjej...
    Jag va kär o vi höll ihop några år. Bisnacket togs aldtig upp igen (men när han slicka mig som bäst, fantiserade jag om att det va en tjej mellan mina ben)

Idag är jag påväg mot 35, lever med en ny man. Båda har barn från tidiagre men inte med varann.
    Bisnack kom upp. Jag berättade att jag testat.
    Han verkar osäker. Ibland vill han ha 3kant (att jag tar med en tjej hem, han skulle bli Så upphetsad)
    Han säger det är sexigt, att han vill se mig ha tjej 6 o han vill titta på.
    Ibland säger han att bara älskar mig, jag är tillräckligt och att han inte vill ha någon annan.

Jag föreslog swingers, ev partnerbyte (vi tjejer) ibland lyser ögonen upp, ibland är han tillbaka i "jag vill bara ha dig"

ibland säger han att jag får ha 6 med en tjej, men är det med en kille är det otrohet o det är över mellan oss.

Hur ska jag ta detta? Ska jag träffa en tjej ibland ensam? Kanske ta med henne hem en gång?
    Ibland skriker kroppen efter en kvinna MEN
    Jag vill inte vara honom otrogen. Ska jag avvakta? Någon som lever liknande?

Hur skulle ni gjort?
    Varför är allt glasklart och OK en gång, medans nästa gång vi pratar "vill han bara va med mej"
    Är det vara en fantasi hos honom?

• Svar på tråden Hur ska jag göra, ska jag träffa en tjej?
  • Anonym (osäker nyfiken)

Puff,,,,

Ingen tanke, åsikt?

Tips?

• Anonym (Bellamy)

Jag är i en lite liknande sits förutom att min sambo är riktigt hård och vill inte dela mig med någon alls. Berättar hur jag känner, längtan efter en kvinna, att jag inte hann leva ut det tillräckligt som singel (var för blyg och träffade fel personer), men han förstår inte alls. Jag förstår att han känner sig otillräcklig och därför skäms jag. Så vibhar bara lagt det på hyllan. Men jag är livrädd för att jag ska hamna i en jobbig sits där jag känner att jag har en chans som jag aldrig riktigt fick när jag var singel och vara rädd för att inte ta den men samtidigt är ju trohet så mycket starkare.

Själv är jag rädd för hur länge jag ska stå ut med denna längtan... vad är det värt? Mår inte alls bra. Skuldkänslor mot min "man" och mot mig själv å andra sidan.

Det är inte så lätt det här.

Någon med erfarenhet som kan svara något?!

Svar på tråden Hur ska jag göra, ska jag träffa en tjej?