• Oschlaka

Att stirra

Det snackas mkt om att utländska killar klär av svenska tjejer med blicken. Och att det taffsas hit och dit. Men det snackas sällan om hur svenskar beter sig utomlands. Jag är mörk kille och när jag reser till tex Spanien, Grekland m.m så stirrar svenskar på tex hotellet, på mig så ögonen trillar ur dem. Jag har mångas blickar på mig och hoppas att nu snart slutar de väl stirra men ack vad de fortsätter glo. Det är samma sak på flygplatser (även innan terror-historien) och andra platser där det framkommer att jag är svensk-talande. När jag var ung skämdes jag otroligt mkt och slutade åka just p.g.a dessa mobbningar. Nu tycker jag bara synd om dessa inskränkta människor som tydligen gör skillnad på människor endast efter hudfärgen. Dessutom tar jag till mig av tårtan att flirta fritt med blonda svenska tjejer :). Det har lett till att jag får napp då och då :). Klä av med blicken är ömsesidigt numera ;). Kalla det omoget men men attans va jag får smaka fitta :). Sedan att många äcklas av mig bryr jag överhuvudtaget inte om, lika lite som de bryr sig om sådana som mig tex när vi är utomlands. Har pratat med många som mig och de den ena efter den andra berättar samma historia:/. Kan tillägga att även på hemma plan händer detta att jag blir utstirrad! En reflektion bara.

• Svar på tråden Att stirra
  • Gathenhielm

Vilket scoop! Jag ringer intresseklubben, hörrödu.

Reasons... we all have them, at times.
  • Oschlaka
    Gathenhielm skrev 2014-05-15 12:16:19 följande:
    Vilket scoop! Jag ringer intresseklubben, hörrödu.
    Reasons... we all have them, at times.

Känner du dig träffad?:)
  • arkaderol

asså det med stirra, man har ju ingen som helst aning vad en person som stirrar tänker....
    det kan vara bu eller bä, till och med blä!

• Oschlaka
    arkaderol skrev 2014-05-15 12:50:15 följande:
    asså det med stirra, man har ju ingen som helst aning vad en person som stirrar tänker....
    det kan vara bu eller bä, till och med blä!
    tydligen vet du ju det :)
    Uuuee
Svar på tråden Att stirra