Flickan och kråkan skrev 2014-05-15 11:22:23 följande:
Den här tråden skrev jag för 4 år sedan, då min mellanson var i ditt barns ålder :
www.familjeliv.se/Forum-3-100/m51441346.html
Nu har han nyligen fyllt 5 år och är fortfarande ett barn med mycket starkt temperament. Äldsta var det inte riktigt så med och inte med yngsta heller som snart blir 11 månader. Han snor runt, försöker komma iväg, ta sig loss och blir ledsen, men inte det där totalhysteriska som med mellansonen . Hör ju annars som sagt till åldern....men kan vara i olika grad .
Tack för länken till tråden:) känns ändå skönt att man inte e själv om det. Avledde precis med en blöja. 1 sek var den rolig sen fick jag jaga honom igen. Så nu e lillen byxlös igen hehe.
Birgitta02 skrev 2014-05-15 10:19:05 följande:
I den åldern bytte jag på stående barn. Tyckte inte det var några problem. Kan han inte stå själv, så kan han hålla sig i en stol ex.vis. Mina ungar slutade ligga på skötbordet när de var 7-8 månader. Sen blev det golv. Sen blev det stående.
Han blir inte ståendes mot stolen. Han hoppar o studsar o har precis börjat resa sig lite smått mot föremål. Ska dock testa nästa gång om det kommer att gå.