• Polkagrisen83

Känner du dig bekväm med att dra ner byxorna och kissa ute?

Om du är ute och kör bil och måste kissa. Känner du dig bekväm att stanna till någonstans och bara dra ner byxorna och kissa ute eller måste du hitta en toalett?

Här pinkar jag och en kompis på en parkeringsplats lol!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Känner du dig bekväm med att dra ner byxorna och kissa ute?
  • Sötsug

Har inga problem med att kissa på en parkeringsplats efter vägen eller i någon buske :) Jag är tjej och skiter i alla bilar som kör förbi.

- what doesn't kill you, only makes you stronger -
  • Juronjaure

Lite konstiga svarsalternativ. Självklart kissar jag hellre i ett dike än i byxorna, men jag undviker utekissande så långt det går. (Men du...på ASFALT, stänker det inte på dina skor/byxor då...?)

• Stårschan

Har inga problem med det så länge det är ute på vischan bakom en buske eller i ett dike. Naturen har ingen lag. I tättbebyggt område däremot finns det i 99% av fallen en toalett i närheten, så där skulle det aldrig hända.

• Polkagrisen83
    Sötsug skrev 2014-05-08 16:30:27 följande:
    Har inga problem med att kissa på en parkeringsplats efter vägen eller i någon buske :) Jag är tjej och skiter i alla bilar som kör förbi.
    Ja vem fan bryr sig om bilarna som kör förbi :)
  • La Lola

Kissenisse....har du ingen annan hobby än att starta kisstrådar?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Minniemousemommy

Om jag går bakom något går det bra, men inte annars. Fast oftast har jag kjol så då kan jag bara sätta mig ner och göra mitt :D Dock så är det inte alls ofta jag göra mina behov i naturen. Inte i dagens samhälle. Det finns toaletter faktiskt. Men det här väl hänt om man varit jättenödig och suttit i bilen utan en toalett i närheten. Eller om man varit ute i skogen.

• Haskel
    La Lola skrev 2014-05-08 17:27:12 följande:
    Kissenisse....har du ingen annan hobby än att starta kisstrådar?
    Ja, visst är han/hon jobbig. För att inte tala om den fåntratt som startar ALLA gravidtrådar här på FL. Likaså har vi ett annat "pucko" som startar alla dessa trådar om otrohet.

Vidare finns det tydligen många människor här på FL som blir oerhört upprörda när de ser en tråd om lite kiss. Men de har inte självbehärskning nog att låta bli att läsa dem.
  • La Lola
    Haskel skrev 2014-05-08 21:27:09 följande:
    Ja, visst är han/hon jobbig. För att inte tala om den fåntratt som startar ALLA gravidtrådar här på FL. Likaså har vi ett annat "pucko" som startar alla dessa trådar om otrohet.

Vidare finns det tydligen många människor här på FL som blir oerhört upprörda när de ser en tråd om lite kiss. Men de har inte självbehärskning nog att låta bli att läsa dem.
    Fast den här trådstartaren skriver aldrig  om något annat....
    Går man igång så in i bombens på kiss så finns det nog bättre forum än FL att hänga på..misstänker jag iaf.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Oschlaka
    Polkagrisen83 skrev 2014-05-08 16:29:09 följande:
    Om du är ute och kör bil och måste kissa. Känner du dig bekväm att stanna till någonstans och bara dra ner byxorna och kissa ute eller måste du hitta en toalett? Här pinkar jag och en kompis på en parkeringsplats lol!

Det är naturligt att kissa. Det är onaturligt att kissa avgaser!:)
  • Bembem

Jag drar inte ner byxorna när jag ska pissa ute. Jag öppnar gylfen och tar fram min snopp när jag ska pissa ute eller inne på en toalett eller i en pissoar.

Svar på tråden Känner du dig bekväm med att dra ner byxorna och kissa ute?