• marper123456789

Vilken dag i cykeln plussade ni?

Finns det någon med pco och oregelbunden mens som blivit gravid med munkpeppar, agnus castus?
    Vilken dag i cykeln testade ni positivt?
    Jag är nu på bim+1 räknat från en cykel på 28 dagar men eftersom min mens är oregelbunden så vet jag ju inte riktigt när det egentligen är läge att testa.

Har haft hugg,ilningar,mensvärk utan mens, och spänningar nere i magen sen ca 28 Maj.
    Tog ett test imorse men det var neg.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-08 09:15
    sen 28 APRIL ska det självklart stå =)

• Svar på tråden Vilken dag i cykeln plussade ni?
  • saaandra93

Jag testade när jag va i bim+5 och då var det positivt :) jag testade inte ens med morgon urin och jag hade druckit massa innan:) så när jag ringde mvc sa hon att jag är så gravid jag kan bli :)

Jag tycker du ska avvakta några dagar till och se om symtomen är kvar eller ej :) är dom det testa igen :) lycka till!

• marper123456789
    saaandra93 skrev 2014-05-08 09:45:08 följande:
    Jag testade när jag va i bim+5 och då var det positivt :) jag testade inte ens med morgon urin och jag hade druckit massa innan:) så när jag ringde mvc sa hon att jag är så gravid jag kan bli :)
    Jag tycker du ska avvakta några dagar till och se om symtomen är kvar eller ej :) är dom det testa igen :) lycka till!
    Räknade du utifrån en cykel på 28 dagar då när du testade på bim+5?
    Jag tog ett test imorse men de va ju såklart neg, undrar om ja kan lita på det eller om man ska testa igen om ett par dagar, min mens är ju som sagt ganska oregelbunden pga pco och kan gå uppemot 45 dagar ibland.
Svar på tråden Vilken dag i cykeln plussade ni?