• Aniiee

Stora tråden med citat ur böcker/film/tv/spel

Jag tänkte att det kunde vara kul med en citat-tråd. Alla slags citat funkar. Skriv gärna källa och om du tycker citatet passar vid något särskillt tillfälle.

Jag börjar med ett par av mina favoriter:

Clouds come floating into my life, no longer to carry rain or usher storm, but to add color to my sunset sky. - Rabindranath Tagore (författare, vilken bok har jag glömt)

Det var en sådan kväll då man längtar, fast man vet inte vart - Astrid Lindgren, Draken med de röda ögonen

This is MY dream. I'll decide where it goes from here - Alice, Alice in Wonderland (2010)

I don't sit like this because I want to. I have to sit like this. You see, if I were to sit normally, my deductive skills would immediately be reduced by roughly 40% - L, Death Note

Unless we plan on talking the Reapers to death, the defense committee is a waste of time. - Commander Shepard, Mass Effect 3

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Svar på tråden Stora tråden med citat ur böcker/film/tv/spel
  • Madmoiselle

Alla är jämlika, men somliga är lite mer jämlika än andra- Animal farm

• Aniiee
    Fools set the rules in this world. Just take a look around. It's undeniable - Noctis Lucis Cealum, Final Fantasy XV
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
Svar på tråden Stora tråden med citat ur böcker/film/tv/spel