Kö till äggdonation shalgrenska
Hej!
Finns det några mera än jag som står i kö för en äggdonation till Sahlgrenska?
Själv har jag stått i kö sedan juni 2012 och väntar fortfarande..
Hej!
Finns det några mera än jag som står i kö för en äggdonation till Sahlgrenska?
Själv har jag stått i kö sedan juni 2012 och väntar fortfarande..
tyvärr, yes. Såg att du svarade på min tråd. Jag kan inte fatta SU. Jag fick höra i januari att väntetiden är mycket längre nu. Varför ringer dom inte?? Kan dom inte uppdatera OSS?
Anyways, min man och jag var i CZ (Reprofit klinik i Brno) i April och gjorde ett ÄD försök. Det gick bra och jag blev gravid, men min hCG level droppade och nu väntar jag att mensen ska komma.
Vi har 3 embryon i frysen och vill gärna försöka igen i juli om allt passar. Tror INTE SU ska kontaktera oss snart....vi har varit på väntelistan sedan september'12 och vi vet hur det går i Sverige när allting shuts down for the summer. Jag fyller 39 i februari....jag är sooooo tired of waiting!!!
Tycker nog att man kunde få tillgång å se ditt kö nummer eller typ " nu kallar vi april 12 " lite så man får ett hum om när det är ens egna tur. :) förra året fick jag lite nippran å var tvungen att ringa in till Sahlgrenska å kolla så dom inte hade glömt mig.
Oj men då förstår jag att du har bråttom dom tar juh inte emot om du är över 39 år. Jag är "bara" 31 än så länge.
Puffar upp tråden lite :)