Framfall
Hej!! Anade att jag efter min fl fick ett framfall (tyngdkänsla, skav, svidande samt trängningar). Träffade min bm 3 v efter för att jag ville få det bekräftat, det visade sig vara ett främre slidväggsframfall. Nu ska jag dit den 19:e maj o då har det gått 2 månader sen jag födde och det har inte förändrats alls. Men min bm sa att det kan gå bort av sig självt.....här på familjeliv i de trådar jag besökt verkar det verkligen inte som att det går bort av sig självt för ngn, så vad ska man tro? Hur ska "Bullen" som sitter o täpper till hela öppningen helt plötsligt bara försvinna, låter ju i princip omöjligt! Sen är jag livrädd för att det ska falla ner längre.....springer o kollar med en spegel mellan benen varje gång jag går på toa, blir galen snart. Detta som jag fått kan jag ärligt säga har fått mitt liv att se väldigt dystert ut, jag känner mig nedstämd o ledsen heeela tiden o tror livet aldrig kommer bli lika glatt igen....känner som jag sviker hela min familj o har tankar på att lämna min man så han kan få en kvinna som inte gråter konstant o har ett icke existerande samliv längre :((