• sesssanm

min 40+ mamma söker en vän

Hej! Jag heter Maja och är 16, bor nära Halmstad med min mamma och syster. Min mamma är världens bästa, hon är de min bästa vän och jag ät så grymt stolt över henne! Mina föräldrar är skilda och det har tagit lite hårt åå henne även om det var längesen samt andra saker som varit tuffa som för alla andra! Hon är den roligaste jag vet, genom snäll och när hon är som bäst är hon positiv, spontan och så himla öppen och godhjärtad! Lite ensam dock efter åren.. Och jag som dotter VET att hon skulle må bra av en vän, en äkta vän. Det behöver inte vara en man träffar hela tiden. Men en som man kan luta sig mot, när det behövs och känna trygghet i att den finns där och finnas för den tillbaks. Hon är så värd det och även om hon är min bästa vän, så behöver hon en vuxen. Jag skulle önska henne det mer än allt. Mamma älskwr att röra på sig, utflykter, träning, att testa på nya saker och laga mat, även andra saker men de är de främsta. Hon ät över 40, så är du runt den åldern och skulle som hon behöva en vän kanske detta är något! Jag gör allt för henne, detta aksnke är något! ta hand om er! Maja

Svar på tråden min 40+ mamma söker en vän