• AnitaAndersson

Beställa Bugaboo från Holland? Bra dåligt??

Är det smart att beställa utomlands? Tänkte om man ska beställa tillbehör till Bugaboo? Är det billigare eller går det jämt ut med fraktpriser?

• Svar på tråden Beställa Bugaboo från Holland? Bra dåligt??
  • Elmiina

Bugaboo vill strypa importen till Sverige så fr.o.m. 1maj så höjde dom priserna och tog bort deras rabattkoder. Maila till tex babyplus, mm och babyhuys och få pris. Babyhuys har alltid 15 euro i frakt oavsett hur mycket eller lite man köper, de andra sidorna kan erbjuda fraktfritt (eller dom kanske har tagit bort det med nu).

Jag köpte en donkey duo all black och en åkpåse för 11.000kr hos babyhuys. I sverige skulle de ha gått på 16.000kr iaf.

• choklaa
    Elmiina skrev 2014-05-03 17:02:24 följande:
    Bugaboo vill strypa importen till Sverige så fr.o.m. 1maj så höjde dom priserna och tog bort deras rabattkoder. Maila till tex babyplus, mm och babyhuys och få pris. Babyhuys har alltid 15 euro i frakt oavsett hur mycket eller lite man köper, de andra sidorna kan erbjuda fraktfritt (eller dom kanske har tagit bort det med nu).

Jag köpte en donkey duo all black och en åkpåse för 11.000kr hos babyhuys. I sverige skulle de ha gått på 16.000kr iaf.

Då känner jag mig bra dum att jag inte beställde. för kontaktade babyplus och fick vagnen för 1226euro åkpåse för 92euro och adapter till maxi cosi 39 och kände att jag tyckte det blev lite tidigt att beställa då vi ej varit på ultraljudet än.

Men är det någon som vet hur mycket det handlar om med prisökningen?
  • Elmiina

Jag är inte helt säker men tror att de höjdes med 1000kr plus att dom tog bort rabatterna vilket gav 1000-1500kr rabatt.

• Elmiina

Mooeders mooiste tror jag har kvar rabatterna veckan ut. Så maila han och få en offert så hinner du nog beställa imorgon.

• choklaa
    Elmiina skrev 2014-05-03 19:28:51 följande:
    Mooeders mooiste tror jag har kvar rabatterna veckan ut. Så maila han och få en offert så hinner du nog beställa imorgon.

vad är deras hemsida
Svar på tråden Beställa Bugaboo från Holland? Bra dåligt??