Onani i chat
Jag är relativt nyligen separerad från en kvinna jag levt i nästan tjugo år med. Jag är varken redo eller intresserad av någon ny relation men har upptäckt att jag blir oerhört tänd av att onanera (anonymt) medan en tjej kollar på (och förhoppningsvis också onanerar).
Detta täcker de värsta behoven men problemet är att tillfällena då detta faktiskt sker är alldeles för få. Jag har provat chatrandom.com (sjukt mycket folk, men bara typ en kvinna på tusen män), chatroulette.se (mest ungdomar vilket är lite obehagligt och helt ointressant), camzap.com (inte så mycket folk, i princip bara män), omegle.com (rätt mycket folk, men även här mest män, eller fnittriga tjejer, båda helt ointressant). Säkert nån site till.
Är det någon som har tips på hur man, med aningen bättre hit rate, kan komma i kontakt med kvinnor med samma intresse? Och nä, bodycontact.com eller liknande är tyvärr helt omöjligt, eftersom det även där går tusen män på en kvinna. Är det helt enkelt så att det i princip är helt ointressant för flertalet kvinnor med camsex, tillika helt anonymt, eller har jag missat nån site? Det finns ju chaturbate.com och såna ställen men det är inte samma sak, eftersom man inte deltar själv, så att säga.
Det är själva mötet med en annan ensam främling, helt i skydd av hemmet och att man inte visar ansiktet, som är upphetsande. Och att hon sitter där och precis som jag är kåt, och kanske redan tagit av sig nedtill. Jag sitter alltså inte och runkar helt planlöst för precis vem som helst, utan det är bara i samförstånd med kvinnan på andra sidan som det händer, vilket då, tyvärr, är alldeles för sällan.